wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Onze tandartspraktijk

Tanden & Zo is een moderne tandheelkundige praktijk nabij paleis Noordeinde in Den Haag. Bij ons kunt u rekenen op de deskundigheid en ervaring van diverse tandheelkundig specialisten. We voeren alle reguliere behandelingen uit in de praktijk, en een aantal specialistische behandelingen, zodat u niet doorverwezen hoeft te worden.

algemene informatie

In onze praktijk wordt Nederlands, Engels en Grieks gesproken.

Het tandheelkundig team

Het team van tandartspraktijk Tanden & Zo bestaat uit vijf specialisten met elk hun eigen expertise en een aantal tandartsassistentes en baliemedewerkers. De specialisten van ons team zijn de tandartsen R. Jacoubi, A. Miquel Riera en M. Charitonos en mondhygiënisten R. Lataabi en E. Yalcin. Onze tandartsen zijn aangesloten bij het Kwaliteitsregister Tandartsen en de praktijk is KRT-geregistreerd.

Adresgegevens

Openingstijden

Tanden & Zo Maandag: 09:00 – 17:00 uur
Noordeinde 94A Dinsdag: 09:00 – 19:30 uur
2514 GM Den Haag Woensdag: 09:00 – 17:00 uur
Tel: 070 427 7044 Donderdag: 09:00 – 20:00 uur
E: info@tandenenzo.nl Vrijdag: 09:00 – 17:00 uur
Weekend: Gesloten

Bereikbaarheid en contact

We zijn elke werkdag geopend en op dinsdag en donderdag ook in de avonduren. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken of wanneer u ons buiten de reguliere openingstijden belt, kunt u een voicemailbericht achterlaten of ons een mail sturen. Buiten de openingstijden krijgt u via het antwoordapparaat ook meer informatie over de spoeddienst.

Onze werkwijze

Binnen onze praktijk wordt een werkwijze gehanteerd waarbij we alle behandelingen in overleg met u uitvoeren. We vinden het belangrijk dat u volledig geïnformeerd bent voordat de behandeling begint en dat u vooraf kunt beslissen om een behandeling al dan niet te ondergaan. Daarnaast zullen we u bij specialistische en uitgebreide behandelingen vooraf inzicht geven in de kosten met een begroting. Vraag de behandelend tandarts gerust naar meer informatie en advies.

Reguliere behandelingen en tandheelkundige specialisaties

Wij voeren alle reguliere behandelingen uit en diverse specialisaties, waaronder implantologie. Daardoor kunnen we vrijwel alle behandelingen in onze praktijk uitvoeren en hoeft u in veel gevallen niet doorverwezen te worden naar een andere specialist. Meer informatie vindt u op de behandelingenpagina.

Uw afspraak wijzigen

Indien u een afspraak wilt wijzigen, dient u dit minimaal 24 uur van tevoren telefonisch of per mail door te geven, anders zijn we genoodzaakt om de kosten van de tijd en/of behandeling in rekening te brengen. Bij specialistische behandelingen met een lange behandelduur vragen we om minimaal 48 uur van tevoren een wijziging door te geven. Mochten wij telefonisch niet bereikbaar zijn, dan kunt u onze voicemail inspreken of een mail sturen naar info@tandenenzo.nl.

Privacy en geheimhouding

De informatie van onze patiënten wordt niet aan derden verstrekt zonder overleg met de tandarts en akkoord van de patiënt. Ook bij een verwijzing naar een andere specialist, zoals de kaakchirurg of orthodontist wordt vooraf om uw akkoord gevraagd.

Wanneer u besluit over te stappen naar een andere praktijk, bijvoorbeeld in het geval van een verhuizing, wordt uw dossier doorgestuurd met uitzondering van de gegevens van iemand anders en de persoonlijke aantekeningen van onze tandartsen. Hiervoor vragen we u om een toestemmingsverklaring te ondertekenen.

KNMT-klachtenregeling

Wij zijn aangesloten bij de KNMT en werken volgens deze klachtenregeling. Dat betekent dat wanneer het niet tot een oplossing komt en u besluit uw probleem per brief aan de KNMT voor te leggen, u gebruik kunt maken van de KNMT-klachtenregeling. Deze regeling houdt in dat:

  • Het geschil door de Regionale Bemiddelingsraad (RBR) bemiddeld wordt met als doel tot een oplossing te komen;
  • Het geschil door de Centrale Klachtencommissie (CKC) behandeld wordt, waarbij het besluit valt dat u wel of geen gelijk krijgt. Wanneer u geen gelijk krijgt, zal de Centrale Klachtencommissie uw klacht ongegrond verklaren.

Ik ben het niet eens met mijn behandeling, wat kan ik doen?

Wanneer u van mening bent dat u onvolledig of onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld bent, dan vragen we u om contact met ons op te nemen. In dat geval gaan we graag met u in gesprek om een en ander op te helderen. Tijdens het gesprek kunt u aangeven wat u onduidelijk vindt of waarin u niet goed geïnformeerd bent. De tandarts zal u dan uitleggen waarom hij of zij u op deze wijze behandeld of geïnformeerd heeft. Bovendien is het voor ons belangrijk te weten dat u een probleem heeft. Wij zoeken dan gezamenlijk naar een oplossing.

Informatie van het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)

Mochten we er niet uitkomen met een patiënt of wanneer u uw klacht met een onafhankelijke partij wilt bespreken, dan kunt u telefonisch contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) via telefoonnummer: 0900 202 5012 (€ 0,90 per gesprek).

Garantieregeling

Tandartsen hebben een inspanningsverplichting, geen resultaatverplichting. Dat betekent dat wij verplicht zijn om onze behandelingen zo goed mogelijk uit te voeren, waarbij we ervoor zorgen dat patiënten niet onnodig pijn lijden en dat behandelingen precies en nauwkeurig uitgevoerd worden.

Bij Tanden & Zo beoordelen we elke behandeling 'integer' en passen we een 'coulanceregeling' toe. Dat wil zeggen dat bepaalde herstelbehandelingen (gedeeltelijk) kosteloos uitgevoerd worden. Let op: dit is niet gelijk aan een garantie. Hieronder leest u meer over onze coulanceregeling per behandeling.

Vullingen

Als een vulling geplaatst is door de tandartsen van Tanden & Zo en binnen korte tijd na de behandeling loskomt, dan wordt de vulling gratis opnieuw gelegd. We bieden een 100% coulance van één jaar, m.u.v. de verdoving.

Met patiënten die tandenknarsen voeren we de eerste keer kosteloos een consult uit, daarna valt het onder het eigen risico. Bij tanden en kiezen die achteraf een kroon nodig blijken te hebben en waarbij de patiënt voorkeur gaf aan een vulling i.v.m. de kosten, bieden we geen coulanceregeling.

Kronen

Bij een afgebroken kroon die geplaatst is door de tandartsen van Tanden & Zo bieden we volledige coulance gedurende 1 jaar. Daarnaast bieden we de regeling van 60% voor het tweede jaar, 25% voor het derde jaar en 0% vanaf het vierde jaar. De techniekkosten worden 3 tot 5 jaar gegarandeerd door de technieken. In vergelijking met andere praktijken is dit een zeer ruime regeling. Let op: afbreuk van een klein stukje op een kieskroon is normaal.

Implantaten

Wanneer een implantaat geplaatst is door de tandartsen van Tanden & Zo en binnen 1,5 jaar loslaat, zetten we er onder coulance een nieuwe in. Als een nieuw implantaat nodig is, zetter we er een in tegen een kleine meerprijs. Eventuele regeneratiemiddelen voor het kaakbot worden tegen inkoopprijs ingebracht en eventueel worden de kosten van het in gereed brengen van de behandelkamers er bij gerekend. Afhankelijk van de situatie kunnen wij uiteraard in uw voordeel beslissen. De kroon op het implantaat kent dezelfde regeling als de normale kroon.

Protheses

Indien een definitieve prothese geplaatst is door de tandartsen van Tanden en Zo krijgt u gratis consulten gedurende twee maanden na het plaatsen. Bij een noodprothese bieden wij een coulanceregeling van gratis consulten tot een week na het plaatsen en bij een breuk van de prothese wordt de coulanceregeling door de tandtechnicus beoordeeld. Onze ervaring leert dat het in 90% van de gevallen geen materiaalfout betreft, maar bijvoorbeeld een breuk door vallen of te hard bijten.

Wortelkanaalbehandelingen

Bij een wortelkanaalbehandeling bieden we geen coulanceregeling. Wanneer een wortelkanaalbehandeling nodig blijkt te zijn na het plaatsen van een vulling, dan is er ook geen sprake van coulance. In het geval van een reeds gelegde wortelkanaalbehandeling geldt hetzelfde. Tijdens de wortelkanaalbehandeling bestaat een klein risico op instrumentbreuk. In dat geval is in enkele gevallen een doorverwijzing naar de endontoloog noodzakelijk. Ook hierbij geldt geen coulanceregeling in onze praktijk.

Pijn of klachten na het trekken van een tand of kies

De lage tarieven die gelden bij het trekken van tanden of kiezen voorzien niet in een coulance consult. De NZa heeft dat bewust op deze manier geregeld.